Sekite m?s? naujienas feisbuke
Drabužiai iš gamtos
                             Saulės ir žemės energetika, UAB "Bera Lt", Lietuvininkų 30, Šilutė, tel. 8 645 42747                             

Eismo saugumas: Prisiminė pėsčiuosius ir dviratininkus

Publikuota: 2012 lapkričio 08 Kategorija: Aktualijos, Šilutėje

Ne kiekvienas ryžtasi minti savo dviratį taku į Traksėdžius šalia Klaipėdos gatvės. (silutesetazinios.lt archyvo nuotr.)Ne kiekvienas ryžtasi minti savo dviratį taku į Traksėdžius šalia Klaipėdos gatvės. (silutesetazinios.lt archyvo nuotr.)

Šilutės rajono savivaldybės eismo saugumo komisija, vadovaujama Civilinės, priešgaisrinės ir gyventojų saugos skyriaus vedėjo Romualdo Renčeliausko, ketvirtadienio posėdyje, be kita ko, (pagaliau) ėmėsi spręsti įsisenėjusią pėsčiųjų ir dviratininkų susisiekimo su Šilutės priemiesčio gyvenvietėmis problemą.

Dviračių ir pėsčiųjų takai į Traksėdžius bei Pagrynius – dėl jų Šilutėje jau seniai laužomos ietys: jie tokios apverktinos būklės, kad dviratininkai važiavimui dažnai renkasi greta esančią važiuojamąją kelio dalį, skirtą išskirtinai motorinėms transporto priemonėms, rizikuodami ne tik būti nubausti dėl kelių eismo taisyklių pažeidimo, bet ir pakliūti po automobilio ratais. Tačiau vietos valdžia šios problemos iki šiol neskubėjo spręsti, tvirtindama, kad tie takai nebuvo įtraukti į niekino balansą, todėl nebuvo kam jais rūpintis.

Šiandien Eismo saugumo komisijoje paaiškėjo, kad tie du takai jau inventorizuoti ir turi šeimininkus: takas į Pagrynius priklauso Klaipėdos regiono kelių valstybinei įmonei, o takas į Traksėdžius perduotas Savivaldybei.

Komisija bendru sutarimu nusprendė kreiptis į VĮ „Klaipėdos regiono keliai“ su motyvuotu prašymu rekonstruoti dviračių – pėsčiųjų taką į Pagrynius. Šilutės seniūnija įpareigota spręsti dėl tako į Traksėdžius sutvarkymo kelių remontui ir priežiūrai skirtomis lėšomis.

Pirmuoju atveju viskas priklausys nuo Klaipėdos regiono kelių įmonės supratingumo ir finansinių galimybių, tuo tarpu dėl tako į Traksėdžius savo žodį dar turėtų tarti Šilutės seniūnijos visuomenės atstovai – registruotų bendruomenių deleguoti asmenys ir seniūnaičiai, su kuriais seniūnija kasmet derina kelių remontui ir priežiūrai skirtų lėšų paskirstymą. Arba galima laukti (nežinia kiek) visos Klaipėdos gatvės rekonstrukcijos.

Eismo saugumo komisijoje taip pat prisimintos palyginti judrios Ramučių bei Aukštumalos gatvės, kurios iki pat šiol neturi šaligatvių. Dėl jų komisija nutarė kreiptis į Savivaldybės administraciją.

Susiję str.: “R. Steponkus: „Ne karo metas“”, “Šilutės dviratininkai imasi iniciatyvos”

9 skaitytojų komentarai
dviratininkams 2012 lapkričio 8d., 23:1888.118.204.11
Pajuto savivaldybės klerkai, kad šioje valdančiojoje koalicijoje pernelyg daug dviratininkų, užteko pastebėti kad merė ir keletas tarybos narių aktyvūs dviratininkai, taigi nekreipti į tai dėmesio -rizikinga. Renčialiauskas visuomet nujaučia kokios bangos ar vėjas iš kur pareina.

Svarstytinas. O kaip tu manai? Thumb up 8 Thumb down 10

Atsakyti

Ema 2012 lapkričio 9d., 08:0582.135.211.234
Ir vėl blogai, ar ne ? Nieko nuostabaus, lietuvi…..:(

Patinkantis. Įvertink komentarą: Thumb up 7 Thumb down 3

Atsakyti

Silutiskis 2012 lapkričio 9d., 09:2388.118.206.69

Kokia is Daivutes dviratininke, tokie ir silutes takai…

Nemėgstamas. Įvertink komentarą: Thumb up 2 Thumb down 10

Atsakyti

... 2012 lapkričio 10d., 23:0678.61.222.117

O taip, prisimenu dviratininką Pozing ir dviratininką Baltcity, o dar Jeak ir Armstrong. Gaila, pastarasis promilių pripūtė…

Įvertink komentarą: Thumb up 4 Thumb down 2

pakalne 2012 lapkričio 9d., 08:1282.135.211.147
nekurk samokslo teoriju.

Patinkantis. Įvertink komentarą: Thumb up 7 Thumb down 1

Atsakyti

dviratininkas 2012 lapkričio 11d., 16:4778.61.57.176
Koks skirtumas mina Daiva dviratį ar ne (Jeigu čia apie tą pačią Daivą), vis tiek dviračių takų tinklą reikia plėtoti sujungiant dabar esamas atkarpas į vientisus maršrutus, tiesiant naujus kelius, pagaliau ir prižiūrint jau esamus.
Gerai, kad apie tai pradedama kalbėti. Gal pajudės ir projektinės dokumentacijos ruošimas. O tada ir lėšų įgyvendinimui galima ieškoti. (Kol geroji EU jų dar kažkiek turi…)

Patinkantis. Įvertink komentarą: Thumb up 4 Thumb down 0

Atsakyti

Joo 2012 lapkričio 12d., 07:1088.118.191.58

Žiūriu nuotraukoje visai neblogas takas. Nesimato nei purvyno nei duobių, nei balų. Žinia takas yra takas, ir nėra ko reikalauti kad iš jo būtų padaryta autostrada, nes, beveik visada, kai pasižiūri jis tuščias, nėra važiuojančiųjų. Tai kažin, ar ten verta švaistyti lėšas, gal geriau sutvarkyti gatvėse duobes kur yra kur kas intensyvesnis eismas, ir laužomi automobiliai, deginamas kuras bei teršiama aplinka.

Nemėgstamas. Įvertink komentarą: Thumb up 1 Thumb down 7

Atsakyti

Zose 2012 lapkričio 12d., 12:525.20.104.80
Reik ziuret ne nuotraukoj,o realybej,o pameginkit su dviraciu(jei ji is vis turit) pavaziuot tuo taku ir suprasit kad tai ne dviraciu takas o TARKA.

Patinkantis. Įvertink komentarą: Thumb up 7 Thumb down 1

Atsakyti

silutiskis 2012 lapkričio 13d., 10:0888.118.206.69

na taip, masinistai niekad nesupras dviratininku

Įvertink komentarą: Thumb up 1 Thumb down 0

Atsakyti

Rašyti komentarą