Siekdama kaip galima daugiau sumažinti keleivių vežimo nuostolius ir pagerinti savo ekonominius rodiklius, nuo šių metų gegužės 29 d. “Lietuvos geležinkelių” bendrovė nutraukė keleivinių traukinių eismą maršrutu “Klaipėda – Šilutė – Klaipėda”.
Pranešama, jog nuolat mažėjant keleivių šiame maršrute “Lietuvos geležinkeliai” kreipėsi į juo aptarnaujamų rajonų savivaldybes su pasiūlymų, kad šios iš dalies kompensuotų geležinkelininkų patiriamus nuostolius.
Taip pat buvo siūloma suderinti autobusų ir geležinkelių eismo grafikus. Tačiau norimų rezultatų esą nebuvo pasiekta.
Keleivinių traukinių eismas iš Klaipėdos į Šilutę ir atgal bus atnaujintas, kai šalyje pagerės ekonominė – socialinė padėtis ir atsiras poreikis plėsti keleivių vežimo geležinkeliu paslaugą.
Patinkantis. Įvertink komentarą: 16 4
Įprasta Lietuvoj rūpintis tik savo darželiu.
Svarstytinas. O kaip tu manai? 8 5
Su traukinuku į Šilutę, iš Šilutės vidutiniškai važiuoja 10-20 keleivių. Daug pigiau atsietu juos vežioti taxi. Didžiausias srautas iš Klaipėdos į sodus, o tiems keleiviams mažiausiai rūpi mūsų kultūra, jie rūpinasi tik savo daržu.
Įvertink komentarą: 1 1
Patinkantis. Įvertink komentarą: 6 0
Taigi, ar pagerėjo ekonominė socialinė padėtis? Pinigų pilnos kišenės, emigrantai grįžo, atidaromos uždarytos mokyklos,kultūros namai, paštai, autobusų maršrutai?
Įvertink komentarą: 2 1
Svarbu vienas dalykas-konkurencija. Dabar autobusai plėšia po 4€, traukiny mokėtume 2,90€. Be to, autobuse i tualetą nenueisi, kaip ir Šilutės AS.
Traukinys reikalingas ne darbo dienomis, o penktadieniais, sekmadieniais.
Įvertink komentarą: 3 0