Krašto keliais jau rieda keturi, daugelio lietuvių supratimu, apynaujai maršrutiniai mažieji autobusai ‚Mercedes-Benz Sprinter‘, kurių kiekvienas talpina apie 20 keleivių – pats tas vietiniams maršrutams. Bet tai tik dalis UAB „Šilutės autobusų parkas“ pirkinio, įsigyto išperkamosios nuomos – lizingo būdu.
Pasak Šilutės rajono savivaldybei pavaldžios visuomeninio transporto įmonės vadovo Artūro Stonkaus, šie mažieji dyzeliniai autobusai yra 6 – 7 metų senumo, anksčiau jie važinėjo Vokietijos ir Belgijos keliais. Jų techninė būklė yra gera, – esą net šaltas variklis nemeta jokio dūmelio, – ir yra palyginti ekonomiški.
Dar vienas toks mažasis autobusas į Šilutę bus atvairuotas artimiausiu metu. O paskui jį – ir 6 didesni: vienas bus su iki 50 sėdimų vietų, pritaikytas tolimoms kelionėms, kiti turės maždaug po 30 sėdimų vietų. Visi jie bus ne senesni kaip 2008 m. gamybos.Anot A. Stonkaus, naujasis pirkinys, kurio bendra vertė siekia apie 360 tūkst. eurų, leis atnaujinti apie 30 proc. įmonės autobusų parko.
Nusipirkt tai nusipirko, tik kažkodėl ligi šiol į maršrutus siunčia senus, 1970-1980-ųjų gamybos tiesiogine to žodžio prasme “laužus”, kuriuose važiuoti tiesiog kankynė. Į saloną veržiasi dūmai, važiuojama 50 km/h greičiu… Ir dar už kelionę plėšia neblogus pinigus… Štai kodėl nuostolingai veikia ši bendrovė…
Įvertink komentarą: 4 3
imones administracija sau tokius atlyginimus isikele vairuotojams numeta asaras . Stoties kasininkes po 12 val dirba negauna nei minimalaus atlygio.kol nepakeis vadovo nepatenkintu darbu ir atlygiu tik dauges
Įvertink komentarą: 3 0
Privatizuoti reikia. Ir seniai. Tada ir tvarka atsiras, ir teisingumas.
Įvertink komentarą: 2 0
Na štai, po straipsnio praėjo 6 mėn. ir spėkit, ar kas nors pasikeitė? Važinėja gal 3 nauji mikroautobusai, 1 vidutinio dydžio apysenis autobusas. Viskas. Kaži, kur dingo kiti 5-6 autobusai? Nes dabar keliuose kaip ir ankščiau pamatysi 30 m. ir daugiau senumo autobusus. Niekur jie nedingo
Įvertink komentarą: 1 0