2022 m. visuose alkoholinių produktų segmentuose, išskyrus alų, buvo fiksuojamas gana ženklus vartojimo kritimas.
Nepaisant to, valstybės pajamos iš alkoholio akcizų išaugo.
Parama portalui „Šilutės ETA Žinios”, kad išliktų nepriklausomas
Vienas žinomas ekonomistas daro išvadą, kad vartotojai iš vyno ir stipriųjų alkoholinių gėrimų segmento perėjo į alaus segmentą. Perspektyvų vyno ir stipriųjų alkoholinių gėrimų vartojimui atsigauti jis neįžvelgia ir šias metais.
To paties ekonomisto teigimu, Lietuvos alkoholinių produktų vartotojai į pigesnį alkoholinių gėrimų segmentą migravo dėl infliacijos bei akcizų padidėjimo pakilus vyno ir stipraus alkoholio kainoms.
Kad ir kaip ten būtų, būtent alugerių pastangos didele dalimi užtikrino valstybės pajamų iš alkoholio akcizų padidėjimą.
Žodžiu, turi tas alus stiprumo.
Laikykite kojas šiltai.
Kaip visada…Orestas