Sekite mūsų naujienas feisbuke
Drabužiai iš gamtos
                             Saulės ir žemės energetika, UAB "Bera Lt", Lietuvininkų 30, Šilutė, tel. 8 645 42747                             

Penki patarimai norintiems sportuoti namuose

Publikuota: 2021 gruodžio 21 Kategorija: Paslaugos, Reklama, Verslas

Net ir pasibaigus karantinui daugelis veiklų persikėlė į namus – tai galima pasakyti ir apie sportą. Užuot keliavus į salę, efektyvią treniruotę galima turėti ir namuose – kadangi nebereikia niekur vykti, pavyksta sutaupyti šiek tiek laiko ir yra sunkiau surasti pasiteisinimų, kodėl sportą reikėtų praleisti. Visgi, nusprendus šia veikla užsiimti namuose, reikia apgalvoti kelis svarbiausius aspektus, apie kuriuos šį kartą ir pakalbėsime.

Parama portalui „Šilutės ETA Žinios”, kad išliktų nepriklausomas

Pagalvokite, kur įsirengsite mini sporto salę

Jūsų treniruotėms reikės šiek tiek namų erdvės, tad turėtumėte pagalvoti, kur galėtumėte įsirengti šią sporto zoną. Jei laisvos vietos nėra daug, galite kad ir svetainėje ištiesti gimnastikos kilimėlį ir rinktis lengvai sulankstomus treniruoklius ar daug erdvės neužimančius reikmenis. Tačiau galbūt mini sporto salei netgi galėsite paskirti dalį rūsio ar garažo – tuomet renkantis treniruočių inventorių turėsite kur kas daugiau laisvės. Šiuo atveju neteisingų pasirinkimų nėra, tačiau svarbu iš anksto įsivertinti savo galimybes.

Išsirinkite tinkamiausius treniruoklius

Treniruoklių pasirinkimas priklauso nuo dviejų niuansų – turimos laisvos vietos ir Jūsų asmeninių tikslų. Jei tiesiog norite jaustis geriau, mankštoms pakaks kilimėlio, gimnastikos kamuolio ir kelių lengvesnių svarelių. Tokias treniruotes galima paįvairinti su pasipriešinimo gumomis ar balansinėmis lentomis. Tačiau jei siekiate numesti svorio, paplušėti teks šiek tiek daugiau. Šiuo atveju ypač populiaru rinktis vieną iš kardiotreniruoklių: šiai grupei priklauso dviračiai, bėgimo takeliai, elipsiniai treniruokliai, steperiai ir irklavimo treniruokliai. Galima išbandyti ir šokdynes ar atsilenkimų lankus.

Norint padidinti jėgą ir raumenis, nepavyks apsieiti be svorių ir svarmenų. Pratimus su jais itin patogu atlikti ant treniruočių suoliuko, kurį galima įsigyti Pigu.lt el. parduotuvėje. Norintys sustiprėti dažnai įsigyja ir pratimų diržus ar suranda vietos skersiniui. Jei turite daugiau vietos, namuose galėtų atsirasti ir multifunkcinis treniruoklis: su juo galėsite atlikti daugybę skirtingų pratimų, tad nebereikės rūpintis papildomu inventoriumi.

Pasirinkite Jums artimas veiklas

Kaip jau pastebėjote, kiekvienam tikslui pasiekti yra skirta ne viena priemonė, todėl turėsite galimybę pasirinkti Jums artimiausias veiklas. Jei sporte esate naujokai, neskubėkite namams susipirkti visų treniruoklių: pirmiausia galite įsigyti keletą gimnastikos prekių ir stebėti, kaip Jums sekasi. Netruksite pastebėti, jog vieni pratimai sekasi ir patinka labiau negu kiti – ši veikla turi teikti malonumą, tad į tokias veiklas ir reikėtų orientuotis. Spauskite čia, jei norite dar daugiau patarimų efektyviam sportui namuose.

Susikurkite treniruočių režimą

Sporto inventoriaus įsigijimas yra pirmas žingsnis, tačiau taip pat reikia nepamiršti juo naudotis. Jei neturėsite aiškaus treniruočių grafiko, galiausiai pastebėsite, kad į sporto zoną namuose užsukate vis rečiau. Idealiu atveju sportui reikėtų paskirti po valandą 3-4 kartus per savaitę, tačiau tai priklauso nuo to, kiek laiko treniruotėms galite skirti ir kokių tikslų siekiate. Jei esate pradedantysis, gali pakakti ir dviejų kartų per savaitę ar kasdienės trumpesnės veiklos, tačiau jei ilgą laiką siekiate tikslų, gali būti, jog treniruočių skaičių padidinsite iki 5-6.

Nepersistenkite

Nors iš pradžių gali atrodyti, kad norisi sportuoti kuo dažniau ir kuo sunkiau, tokia motyvacija neretai baigiasi perdegimu. Tam, kad jo išvengtumėte, realistiškai įvertinkite savo fizinę formą, pradėkite nuo mažesnių tikslų ir nepamirškite poilsio dienų. Galbūt rezultatų dėl to siekti teks kiek ilgiau, tačiau juos išsaugoti seksis kur kas paprasčiau.

Pritaikę visus šiuos patarimus, žinosite, kad padarėte viską, ką galėjote, jog sportas namuose taptų Jūsų kasdienybės dalimi. Svarbiausia, kad nestokotumėte motyvacijos – tuomet bet kokius tikslus pavyks pasiekti kur kas lengviau.

.

.

Užsakymo Nr. 211221

Rašyti komentarą