Sekite m?s? naujienas feisbuke
Drabužiai iš gamtos
                             Saulės ir žemės energetika, UAB "Bera Lt", Lietuvininkų 30, Šilutė, tel. 8 645 42747                             

Facebook reklamos auditorijos formavimas. Darbas, kuris reikalauja įgūdžių

Publikuota: 2020 gruodžio 22 Kategorija: Paslaugos, Reklama, Verslas

Nors skaitmeninis marketingas suteikia galimybę kiekvienam verslui rinktis tokią reklamos alternatyvą, kuri jam labiausiai tinkama, tačiau socialiniai tinklai vis dar laikomi viena svarbiausių galimybių. Kodėl? Kadangi jie padeda pasiekti tikslinius klientus, kuriuos galbūt domina Jūsų prekės arba paslaugos.

Parama portalui „Šilutės ETA Žinios”, kad išliktų nepriklausomas

Žinoma, dirbti su socialiniais tinklais yra ne taip paprasta kaip kad daugelis galvoja. Jeigu turite savo paskyrą, tai dar nereiškia, kad puikiai įvaldėte šį meną. Juolab kad auditorijos kūrimas yra rimtesnis darbas nei kada nors teko pagalvoti, tad be specialisto – nei iš vietos.

• Amžius

Natūralu, kad amžius yra vienas svarbiausių aspektų, kurį reikia apibrėžti paleidžiant tam tikrą reklamą. Juk dažniausiai verslas žino, kokia yra jo tikslinė auditorija. O tais atvejais, kai amžiaus ribos yra labai plačios – geriausia yra skirtingoms auditorijoms paskirti ir skirtingas reklamas. Tokiu atveju kiekvienas matys tai, kas jam yra aktualu, o tai dažniausiai sukelia pasitenkinimo jausmą.

• Lytis

Kitas svarbus kintamasis yra lytis, kuriam taip pat reikia skirti daugiau dėmesio. Paprasčiausiai tokia jau ta praktika, kad moterims dažniausiai patinka vieni dalykai, kai tuo tarpu vyrai skiria dėmesį visiškai kitokiems. Tuomet parenkamos ne tik tam tikros prekės, tačiau taip pat ir pagal juos kuriama tikslinė reklama. Žinoma, šiais laikais atsiranda vis daugiau unisex tipo daiktų, tačiau dalis jų bet kuriuo atveju bus skirti labiau vienai arba kitai lyčiai. Atitinkamai reikalinga ir konkreti reklama.

• Pomėgiai

Formuojant Facebook auditoriją, taip pat reikia skirti daugiau dėmesio pomėgiams. Specialistai teigia, kad tai yra viena svarbiausių gairių, kuri, deja, labai dažnai pamirštama. Juk tam tikri pomėgiai rūpi žmonėms, nepriklausomai nei nuo amžiaus, nei nuo lyties. Tokiu atveju pagal jų laisvalaikį galima kur kas paprasčiau susiaurinti auditoriją ir tuo pačiu tikslingai investuoti į reklamą, kuri pasiekia žmones, kuriems yra aktualus Jūsų pasiūlymas.

• Lokacija

Dar viena gairė, kuri padeda kiek paprasčiau susiaurinti visas paieškas, yra lokacija, kuris gali būti detalizuojama tiek miesto ribose, tiek šalies. Nors Lietuva nėra didelė, tačiau dažniausiai lokacija siaurinama iki miesto. Vėlgi, tai aktualu ne visiems. Pavyzdžiui, šiuo metu labai aktyviai yra vykdoma internetinė prekyba, kuri suteikia galimybes pasiekti žmones ne tik bet kuriame šalies kampelyje, tačiau ir visame žemyne. Tokiu atveju dažniausiai apibrėžiamos auditorijos ribos yra labai plačios, tačiau jeigu jos yra tokios – tokias ir reikia apsibrėžti, kad rezultatas būtų.

• Pamėgti puslapiai

Galiausiai, apibrėžiant auditoriją taip pat reikia nepamiršti, kad pamėgti puslapiai yra dar vienas aspektų, kuris gali būti detalizuojamas tuomet, kai reikia rasti savus klientus. Tai dažniausiai susiję su pomėgiais, tačiau priskyrus prie savų puslapių (ypač jeigu turite ne vieną) – kur kas tiksliau pasieksite savo klientus. Tiksliau tuos žmones, kuriems Jūsų reklamoje pateikiami pasiūlymai yra tinkami.

Akivaizdu, kad Facebook reklama reikalauja įvertinti labai daug smulkmenų, kol galiausiai pavyks pasiekti savo tikslius klientus. Tačiau skirti to laiko verta. Arba dar geriau – kreiptis į tuos, kurie su tuo dirba kasdien, tad gerai išmano visas smulkmenas ir tuo pačiu seka inovacijas, kurios neatsiejamos nuo tinkamo pateikimo. Svarbiausia – kokybė, ir tai turėtų būti kiekvieno verslo prioritetas.

.

.

Užsakymo Nr. 201222

Rašyti komentarą