Pirmadienio rytą, vandens lygiui virš potvynio apsemto kelio iš Šilutės į Rusnę pasiekus 45 centimetrus, buvo nutrauktas maršrutinių autobusų eismas šiuo keliu. Vietoj jų į salą pradėjo kursuoti specialus Šilutės autobusų parko sunkvežimis ‘MAN CAD’.
Deja, jau pirmojo reiso į Rusnę metu šis monstras susidūrė su nenumatytomis problemomis – nuo vandens ir šalčio (pirmadienio rytą Šilutėje spigino 13 laipsnių šaltukas) užšalo mašinos stabdžiai, sutriko kitų mazgų darbas.
Todėl Rusnėje jo laukiantiems moksleiviams ir kitiems keleiviams teko ilgokai pašalti.
Anot Šilutės autobusų parko direktoriaus Artūro Stonkaus, dar šį sekmadienį, kai oro temperatūra laikėsi ties nuline padala, specialusis automobilis be vargo nuriedėjo į Rusnę ir grįžo atgal. Tačiau pirmadienio rytą vos pervažiavusią apsemtu keliu mašiną “suparalyžiavo” šaltis…
Sugrįžęs iš pirmojo reiso specialusis automobilis buvo paskubomis ‘reanimuojamas’, pasitelkiant įvairias šildymo ir džiovinimo priemones.
Šilutės autobusų parko vadovas sakė dėsiąs visas pastangas, kad, nepaisant visų sunkumų, keleivinis ‘MAN CAD’ kursuotų į Rusnės salą įprastu maršrutinių autobusų grafiku.
Patinkantis. Įvertink komentarą: 15 0
Ir tikrai jis sekmadieni neriedejo i jokia Rusne, ir negryzo atgal. Nes vairuotojas yra rusniskis, ir 7ni ramiai sau buvo Rusneje. Pirmadieni pirma karta uzvede ta masina, ir oi, nustebo, kad sutriko kitu mazgu darbas.
Reikia atsakingu tarnybu darba organizuoti taip, kad transporto priemones butu ruosiamos is anksto, o ne tada kai reikia vykti i reisa. Tada nereiketu saltyje laukti visa valanda.
Įvertink komentarą: 2 0
Ir dar – Renčeliauskas per televiziją visus ragino nevažiuoti nuosavais automobiliais, o naudotis visuomeniniu transportu. Tačiau autobusų reisų nepadaugėjo. Tai kaip gali 100-200 žmonių ryte tilpti į 30-40 vietų būdą???
Įvertink komentarą: 3 0