Kai kurie Šilutės rajono savivaldybės administracijos biurokratai nesiliauja stebinę savo gebėjimu stebėtis… savo neveiklumu.
Kalbant apie Šilutės r. savivaldybės pastangas (šį žodį labiau tiktų rašyti kabutėse) plėtoti rajone dviračių transporto infrastruktūrą, posakis „kuo toliau į mišką, tuo daugiau medžių“ nelabai betinka – visa tai labiau primena pasiklydusių žmonių klaidžiojimą ratais.
Pirmadienį priešpiet įvykusiame Savivaldybės mero pavaduotojo Šarūno Laužiko vadovaujamos darbo grupės posėdyje kalbėta apie tai, kaip toliau reikėtų plėtoti dviračių transporto infrastruktūrą pamario krašte. Kaip ir prieš daugiau kaip 2 mėnesius, kai ši darbo grupė rinkosi į pirmąjį posėdį.
Nors tuomet, šių metų vasarį, buvo sutarta, kad darbo grupė į antrą posėdį rinksis maždaug po mėnesio ir jau su konkrečiais pasiūlymais, deja, nė viena iš šių sąlygų nebuvo laiku įvykdyta.
Kaip pastebėjo vienas iš šios darbo grupės narių, šilutiškis dviračių prekybininkas Alvydas Višinskas, pirmadienio posėdyje buvo kalbama apie tą patį, kaip pirmą kartą („Šilutės ETA Žinios“, vasario 19 d. str. „Kokių dviratininkų daugiau Šilutės rajone: gyvų ar negyvų?“), bet jau liūdniau.
Verslininkas, pirma pasiūlęs visiems nusileisti ant žemės, sakė, kad jis, kaip dviratininkas, Šilutės mieste ir rajone gerai išplėtoto dviračių takų tinklo norėtų jau dabar, tačiau teigė visiškai suprantantis, kad Savivaldybė neturi jokių galimybių padaryti tai savo lėšomis. Todėl jis , kaip ir prieš du mėnesius, dviračių takų tinklą plėtoti siūlė pradėti nuo Šilutės miesto, mat čia saugumo problema aktuali ne tik vietiniams dviratininkams, ypač garbaus amžius žmonėms bei vaikams, bet ir krašto svečiams.
A. Višinskas prisiminė, kad maždaug prieš metus buvo pradėta kažką daryti dėl dviračių eismo sureguliavimo miesto centre, tačiau vėliau viskas sustojo.
Tuomet ir pasireiškė Savivaldybės vyriausiojo architekto Edmundo Benečio gebėjimas stebėtis… savo ir savo kolegų Savivaldybės tarnautojų neveiklumu. Jis taip pat prisiminė pernykštes bendras Šilutės dviratininkų, Savivaldybės administracijos ir Eismo saugumo komisijos pastangas pigiai „nutiesti“ dviračių taką ant Lietuvininkų gatvės šaligatvio, nudažant dviračiams skirtą juostą ir pastatant kelis naujus specialius kelių ženklus, ir labai nusistebėjo, kad prie to reikalo grįžtama tik dabar, kai vėl ant nosies vasara…Š. Laužiko vadovaujama darbo grupė Šilutės r. savivaldybės dviračių transporto infrastruktūros plėtros 2014-2020 m. strategijos ir veiksmų programai parengti į naują posėdį rinksis ateinantį pirmadienį. E. Benečiui, Planavimo ir plėtros skyriaus vedėjui Remigijui Budrikui ir Šilutės seniūnui Raimondui Steponkui pavesta iš naujo išanalizuoti padėtį centrinėje miesto Lietuvininkų gatvėje ir parengti išvadą, kokių priemonių reikia pirmai dviračių tako atkarpai paženklinti ant šaligatvio nuo geltonojo tilto iki Lietuvininkų ir Vytauto gatvių sankryžos.
Patinkantis. Įvertink komentarą: 21 2
Patinkantis. Įvertink komentarą: 22 0
Patinkantis. Įvertink komentarą: 11 5
Patinkantis. Įvertink komentarą: 12 8
Nemėgstamas. Įvertink komentarą: 3 6
Patinkantis. Įvertink komentarą: 11 3
Štai klausimas, kuris vertas diskusijos, nes pažangą atskiri subjektai supranta, kaip grįžimą prie dviračio. Transporto priemonės, kuri varoma sunkiai dirbančio proletariato pavargusių raumenų jėga, deginant negausias kalorijų atsargas. Prarandant energiją, kuri gali būti panaudota mąstant ir suvokiant, kur nuvedė pasaulį pasaulinę darbo dienos šventę ignoruojanti smulkioji buržuazija, suklestėjusi mūsų tėvynėje pastaraisiais metais. Suklestėjusi prie upeliais virtusio išlieto darbo žmonių prakaito, išsikerojusi ir saulę užstojanti darbo žmogui.
Minti pedalus lygu minti valdininkų slenksčius. Kai tie važinėja anaiptol ne dviračiais.
Todėl sakykim,,Ne dviračiui” ir lipkim mašinon.
Naudodami automobilius – mokslo ir technikos produktus – mes paremsime pramonę ir žemės ūkį, sukursime papildomų darbo vietų aptarnavimo sektoriuje, pagerinsime mokesčių mokėjimą ir surinkimą. Tapsime pirmaujančia šalimi Europoje ir pasulyje, tapsime valstybe be skurdo, kurioje visi dirba ir uždirba…
Pavargau rašyt nesamones, kaip ir jų klausyti, bet, atrodo, teks dar pakentėti…
Nemėgstamas. Įvertink komentarą: 3 6
gerąpavarą-topgyru…
Įvertink komentarą: 0 1
nokarščavimo.
Įvertink komentarą: 0 0
Galiu jus pratęsti: vardan pažangos galima Šilutėje pastatyti velodromą ir net kosmodromą.
Kelkraščio padažymui proto nereikia, bet iš karto kyla problemos su sankryžomis ar automobilių statymu. Jei dviratininkas retenybė, sankryžoje paprasčiausiai jo niekas neieškos ir nepastebės. Tuščiai bus švaistomos lėšos. Ir kas iš to, jei Šilutėje mokinys nuvažiuos iki mokyklos, bet po pamokų jis savo dviračio jau neberas.
Įvertink komentarą: 3 4
pigiai „nenutiesė“ dviračių tako ant Lietuvininkų gatvės šaligatvio, nenudažė dviračiams skirtos juostos ir nepastatė kelių naujų specialių kelių ženklų?..
Ar negerai padarė, kad komisijoje “…labai nusistebėjo, kad prie to reikalo grįžtama tik dabar, kai vėl ant nosies vasara…”?
Nemėgstamas. Įvertink komentarą: 5 8
ko ne p.Kubiliaus mokiniai mūsų valdininkai
Patinkantis. Įvertink komentarą: 7 3