Sekite m?s? naujienas feisbuke
Drabužiai iš gamtos
                             Saulės ir žemės energetika, UAB "Bera Lt", Lietuvininkų 30, Šilutė, tel. 8 645 42747                             

Pasiklydę

Publikuota: 2013 balandžio 30 Kategorija: Aktualijos, Savivaldybėje

E. Benetis (centre) nustebino savo gebėjimu stebėtis... savo ir savo kolegų Savivaldybės tarnautojų neveiklumu. (silutesetazinios.lt archyvo nuotr.)E. Benetis (centre) nustebino savo gebėjimu stebėtis... savo ir savo kolegų Savivaldybės tarnautojų neveiklumu. (silutesetazinios.lt archyvo nuotr.)

Kai kurie Šilutės rajono savivaldybės administracijos biurokratai nesiliauja stebinę savo gebėjimu stebėtis… savo neveiklumu.

Kalbant apie Šilutės r. savivaldybės pastangas (šį žodį labiau tiktų rašyti kabutėse) plėtoti rajone dviračių transporto infrastruktūrą, posakis „kuo toliau į mišką, tuo daugiau medžių“ nelabai betinka – visa tai labiau primena pasiklydusių žmonių klaidžiojimą ratais.

Pirmadienį priešpiet įvykusiame Savivaldybės mero pavaduotojo Šarūno Laužiko vadovaujamos darbo grupės posėdyje kalbėta apie tai, kaip toliau reikėtų plėtoti dviračių transporto infrastruktūrą pamario krašte. Kaip ir prieš daugiau kaip 2 mėnesius, kai ši darbo grupė rinkosi į pirmąjį posėdį.

Nors tuomet, šių metų vasarį, buvo sutarta, kad darbo grupė į antrą posėdį rinksis maždaug po mėnesio ir jau su konkrečiais pasiūlymais, deja, nė viena iš šių sąlygų nebuvo laiku įvykdyta.

Kaip pastebėjo vienas iš šios darbo grupės narių, šilutiškis dviračių prekybininkas Alvydas Višinskas, pirmadienio posėdyje buvo kalbama apie tą patį, kaip pirmą kartą („Šilutės ETA Žinios“, vasario 19 d. str. „Kokių dviratininkų daugiau Šilutės rajone: gyvų ar negyvų?“), bet jau liūdniau.

Verslininkas, pirma pasiūlęs visiems nusileisti ant žemės, sakė, kad jis, kaip dviratininkas, Šilutės mieste ir rajone gerai išplėtoto dviračių takų tinklo norėtų jau dabar, tačiau teigė visiškai suprantantis, kad Savivaldybė neturi jokių galimybių padaryti tai savo lėšomis. Todėl jis , kaip ir prieš du mėnesius, dviračių takų tinklą plėtoti siūlė pradėti nuo Šilutės miesto, mat čia saugumo problema aktuali ne tik vietiniams dviratininkams, ypač garbaus amžius žmonėms bei vaikams, bet ir krašto svečiams.

A. Višinskas prisiminė, kad maždaug prieš metus buvo pradėta kažką daryti dėl dviračių eismo sureguliavimo miesto centre, tačiau vėliau viskas sustojo.

Tuomet ir pasireiškė Savivaldybės vyriausiojo architekto Edmundo Benečio gebėjimas stebėtis… savo ir savo kolegų Savivaldybės tarnautojų neveiklumu. Jis taip pat prisiminė pernykštes bendras Šilutės dviratininkų, Savivaldybės administracijos ir Eismo saugumo komisijos pastangas pigiai „nutiesti“ dviračių taką ant Lietuvininkų gatvės šaligatvio, nudažant dviračiams skirtą juostą ir pastatant kelis naujus specialius kelių ženklus, ir labai nusistebėjo, kad prie to reikalo grįžtama tik dabar, kai vėl ant nosies vasara…

Š. Laužiko vadovaujama darbo grupė Šilutės r. savivaldybės dviračių transporto infrastruktūros plėtros 2014-2020 m. strategijos ir veiksmų programai parengti į naują posėdį rinksis ateinantį pirmadienį. E. Benečiui, Planavimo ir plėtros skyriaus vedėjui Remigijui Budrikui ir Šilutės seniūnui Raimondui Steponkui pavesta iš naujo išanalizuoti padėtį centrinėje miesto Lietuvininkų gatvėje ir parengti išvadą, kokių priemonių reikia pirmai dviračių tako atkarpai paženklinti ant šaligatvio nuo geltonojo tilto iki Lietuvininkų ir Vytauto gatvių sankryžos.

12 skaitytojų komentarų
stebėtojas 2013 balandžio 30d., 16:1678.61.235.47
Nebesistebime nenoru gerai dirbti: juk tai – ne tarnautojai, o valdininkai.

Patinkantis. Įvertink komentarą: Thumb up 21 Thumb down 2

Atsakyti

Panther 2013 balandžio 30d., 20:0865.49.14.141
Jei Benetis naujei perskaitytu savo interviu duota 2011 liepos 02 d. grincinaicio laikrastyje pats nustebtu savimi. Kaip zadejo paprastai nutiesti ir sutvarkyti dviaciu tinkla mieste. Praejo 2 metai ir ???????????????????????????????????? Si straipsni nesunkiai rasite archyve. O kam i tokius posedzius kviesti seniuna isvis neaisku, jam nei rupi nei idomu nes medziokles sezonas atsidare

Patinkantis. Įvertink komentarą: Thumb up 22 Thumb down 0

Atsakyti

dviratininkas 2013 balandžio 30d., 22:42109.91.51.40
jei Silute nebeturi is viso lesu atlikti praktiskus darbus mieste, tai butu auksciausias laikas atleidineti valdininkus ir visokius darbo grupiu vadovus ir ju narius. Nu panasiai, kaip bus daroma Graikijoj, ne is ju naudos siandiena – kaip is ozio pieno. Su laiku susitaupytu lesu, o po to bus galima uz sitas lesas nudazyti saligatvius dviratininkams. Galvoju, susitaupytu lesu net po pusmecio. Kaip manot, geras pasiulymas?

Patinkantis. Įvertink komentarą: Thumb up 11 Thumb down 5

Atsakyti

Joo 2013 gegužės 1d., 14:5688.118.183.35
Pirmiausia dviratininkų turi būti gausus kiekis kad pradėti rengti jų takus. Kol jų labai nedaug, pakanka ir įprastinės važiuojamosios dalies. Jie turi teisę važiuoti ir nepažymėta važiuojamąja kelio dalimi. Dabar net į kritinę masę ko gero net šimtas nesusirenka.

Patinkantis. Įvertink komentarą: Thumb up 12 Thumb down 8

Atsakyti

s 2013 gegužės 1d., 20:0578.61.233.210

“Joo” apie kokį 100 kalbate, parašiau kad 13-15 , tai labai pasipute, nors išties tiek tesusirinko. Kas per aktyvistai, kad vienija vos 0,1 procentą potencialių dviratininku?

Nemėgstamas. Įvertink komentarą: Thumb up 3 Thumb down 6

Atsakyti

To S ir Joo 2013 gegužės 2d., 07:235.20.112.81
Gerbiamieji, kritinė masė ir straipsnis apie dviračių takus visiškai nesusiję. Kritinėje masėje dalyvauja tas kas nori tai nėra dviratininkus atstovaujanti organizacija. Tarp jų yra darbininkų, direktorių, katalikų, provoslavų, visokių partijų narių, eruditų, keistuolių, vienas kito net nepažysta. Tarp jų gal yra 1-2 kurie aktyviau dalyvauja veikloje gerinti dviratininkų situaciją. Normalu kai kritinėje masėje dalyvauja 1 iš 10000. Šilutė santykiu atsilieka nuo Vilniaus, kur susiranka 1000 taip jūsų vaidnamų “pasipūtelių”, bet lenkia visus likusius miestus. Jūsų minimas 0,1% jei taikomas Šilutei tai prasilenkiama su protu ir matematika. Iš jūsų pastebėjimo galima pagalvoti, kad ginate šiua darbo grupę, kurie navažinėdami dviračiais sprendžia dviratininkų eismo problemas (ar ne komiška?) Dėl dviračių takų: jie tiesiami, kad žmonės naudotus dviračiais kasdienybėje, o ne tada kai susidaro dviratininkų procentas. Taip pat užduodu elementrų klausimą, ar Šilutėje mokinys į mokyklą gali numinti dviračiu? Ar norime pažangos mūsų Šilutėje. Nesipykime

Patinkantis. Įvertink komentarą: Thumb up 11 Thumb down 3

Atsakyti

:) 2013 gegužės 2d., 15:3788.119.253.65

Ar norime pažangos mūsų Šilutėje?

Štai klausimas, kuris vertas diskusijos, nes pažangą atskiri subjektai supranta, kaip grįžimą prie dviračio. Transporto priemonės, kuri varoma sunkiai dirbančio proletariato pavargusių raumenų jėga, deginant negausias kalorijų atsargas. Prarandant energiją, kuri gali būti panaudota mąstant ir suvokiant, kur nuvedė pasaulį pasaulinę darbo dienos šventę ignoruojanti smulkioji buržuazija, suklestėjusi mūsų tėvynėje pastaraisiais metais. Suklestėjusi prie upeliais virtusio išlieto darbo žmonių prakaito, išsikerojusi ir saulę užstojanti darbo žmogui.
Minti pedalus lygu minti valdininkų slenksčius. Kai tie važinėja anaiptol ne dviračiais.
Todėl sakykim,,Ne dviračiui” ir lipkim mašinon.
Naudodami automobilius – mokslo ir technikos produktus – mes paremsime pramonę ir žemės ūkį, sukursime papildomų darbo vietų aptarnavimo sektoriuje, pagerinsime mokesčių mokėjimą ir surinkimą. Tapsime pirmaujančia šalimi Europoje ir pasulyje, tapsime valstybe be skurdo, kurioje visi dirba ir uždirba…

Pavargau rašyt nesamones, kaip ir jų klausyti, bet, atrodo, teks dar pakentėti…
:)

Nemėgstamas. Įvertink komentarą: Thumb up 3 Thumb down 6

Atsakyti

LuxTrollyFluXXL, 2013 gegužės 2d., 18:5581.7.78.252

gerąpavarą-topgyru…

Įvertink komentarą: Thumb up 0 Thumb down 1

...taigi, 2013 gegužės 2d., 19:0081.7.78.252

nokarščavimo.

Įvertink komentarą: Thumb up 0 Thumb down 0

Joo 2013 gegužės 2d., 22:3088.118.183.35

Galiu jus pratęsti: vardan pažangos galima Šilutėje pastatyti velodromą ir net kosmodromą.
Kelkraščio padažymui proto nereikia, bet iš karto kyla problemos su sankryžomis ar automobilių statymu. Jei dviratininkas retenybė, sankryžoje paprasčiausiai jo niekas neieškos ir nepastebės. Tuščiai bus švaistomos lėšos. Ir kas iš to, jei Šilutėje mokinys nuvažiuos iki mokyklos, bet po pamokų jis savo dviračio jau neberas.

Įvertink komentarą: Thumb up 3 Thumb down 4

Atsakyti

NESUPRATAU 2013 gegužės 2d., 07:27195.182.76.59

Taip ir nesupratau, ko tas vyr. architektas nepadarė:
pigiai „nenutiesė“ dviračių tako ant Lietuvininkų gatvės šaligatvio, nenudažė dviračiams skirtos juostos ir nepastatė kelių naujų specialių kelių ženklų?..
Ar negerai padarė, kad komisijoje “…labai nusistebėjo, kad prie to reikalo grįžtama tik dabar, kai vėl ant nosies vasara…”?

Nemėgstamas. Įvertink komentarą: Thumb up 5 Thumb down 8

Atsakyti

bolė 2013 gegužės 2d., 20:5678.61.84.129
Mūsų Šilutės valdininkai yra geri buvusio premjero Kubiliaus mokiniai. p.Kubilius tiesiog “užmušė” visus futbolo mėgėjus, kuomet pasakė, kad futbolo stadioną statys tuomet, kuomet lietuvių klubai žais čempionų lygoje ir į Vilnių atvyks Madrido “Real”. Dabar gi Šilutės valdininkai įrengs dviračių takus, tuomet, kuomet atsiras tūkstančiai dviratininkų…
ko ne p.Kubiliaus mokiniai mūsų valdininkai

Patinkantis. Įvertink komentarą: Thumb up 7 Thumb down 3

Atsakyti