Sekite m?s? naujienas feisbuke
Drabužiai iš gamtos
                             Saulės ir žemės energetika, UAB "Bera Lt", Lietuvininkų 30, Šilutė, tel. 8 645 42747                             

Trumpai: Švietimo perspektyvoje Šilutėje – nieko šviesaus

Publikuota: 2012 spalio 25 Kategorija: Gyvenimas, Švietimas

Mokinių skaičius Šilutės rajono mokyklose per du mėnesius sumažėjo net 34 klasių komplektais. (ve.lt nuotr.)Mokinių skaičius Šilutės rajono mokyklose per du mėnesius sumažėjo net 34 klasių komplektais. (ve.lt nuotr.)

Šilutės rajono švietimo įstaigų vadovai ketvirtadienio pasitarime Savivaldybėje sužinojo, kad geresnių laikų jiems dar teks palaukti.

Biudžeto ir finansų skyriaus vedėja Janina Valienė pranešė, kad Seimui svarstyti pateiktame kitų metų biudžete Šilutės r. savivaldybei daugiau pinigų nei šiemet nenumatyta, todėl ir rajono švietimo įstaigoms nereikėtų tikėtis didesnio finansavimo – teks toliau gyventi su nesibaigiančiomis skolomis už komunalines paslaugas, kruopščiai skaičiuojant kiekvieną centą.

Pinigų užbaigti pradėtas švietimo įstaigų renovacijas – anot Ūkio skyriaus vedėjo Sigito Šepučio, beveik visos rajono mokyklos pusiau suremontuotos, pusiau apšiltintos, – Savivaldybės biudžete nėra ir artimiausiu metu vargu ar atsiras. Net ir sveikatai pavojingo asbestinio šiferio stogų dangoms senose mokyklose pakeisti nėra iš ko. Todėl, anot S. Šepučio, greičiausiai teks laukti 2014 – 2020 metų finansinio laikotarpio, kai ES paleis naujas finansavimo programas, arba galima kreiptis į Savivaldybės kitų metų biudžetą formuojančią darbo grupę ir pamėginti įtikinti ją, kad numatytų skirti pinigų mokyklų ar vaikų darželių pastatams tvarkyti kitų investicijų sąskaitą.

Tarsi to dar būtų negana, Švietimo ir mokslo ministerija iš Šilutės r. savivaldybės „mokinio krepšelio“ užsimojo ištraukti apie 400 tūkst. litų. Dėl sumažėjusio mokinių skaičiaus.

Žodžiu, nieko gero…

7 skaitytojų komentarai
Geras 2012 spalio 25d., 11:4678.61.57.176
Kažin ko nesuprantu. Mokinių 32 klasėmis mažiau o pinigų norime tiek pat, ar dar daugiau?
Trūksta logikos.
Problemas reikia spręsti iš esmės pvz: išjungti elektrą nuo 21val., neteikti centralizuoto šildymo – po metų kitų demografinių problemų nebeliks.
Ir kur ta valdžia žiūri, o dar ir rinkimai vyksta…

Patinkantis. Įvertink komentarą: Thumb up 8 Thumb down 2

Atsakyti

dar geresnis 2012 spalio 25d., 21:3388.152.185.97
taip, pilnai pritariu, truksta logikos:
Ambrozaičiui ir abiem jo pavaduotojams – Vygantui Kamarauskui bei Alvidui Šimelioniui skirtos nemenkos priemokos prie jų pareiginių algų: direktoriui – net 50, o jo pavaduotojams – po 40 proc….

Patinkantis. Įvertink komentarą: Thumb up 11 Thumb down 2

Atsakyti

mokytojas 2012 spalio 25d., 15:3278.61.58.217
Užtat kiek tarnybų, prižiūrinčių mokytoją: pedagoginės pagalbos tarnyba, švietimo skyrius su tuntu specialistų… ir nebepasidalina, kuris ką ir kiek turi prižiūrėti. Tik ar tiek tos pagalbos reikia? Įdomu, ar kas nors pagalvoja.
O kiek pinigų būtų galima sutaupyti, jei mažėjant mokiniams ir didėjant mokytojų galimybėms mokytis Lietuvoje ir užsienyje ir be šių institucijų pagalbos, jas panaikintų ar bent sumažintų specialistų armiją.

Patinkantis. Įvertink komentarą: Thumb up 26 Thumb down 2

Atsakyti

Geram ir dar geresniam mokytojui 2012 spalio 26d., 10:3188.119.253.65
Visi buvom moksleiviais, kai kurie jau turi savo vaikus moksleivius, todėl puikiai žinome, kad mokyklose tikrai ne viskas gerai. Ir pamokų dažnai nebūna, jos nepavaduojamos ir mokiniai dažnai paleidžiami. O moksleivių egzaminų rezultatai taip pat neblizga. Kažin kodėl. Gal todėl , kad į pedagoginius universitetus jau kuris laikas stoja tie , kurie niekur neįstoja? O paskui bamba visą gyvenimą , kaip jiems sunku dirbti.
Žinoma, jei buvo sunku pačiam mokytis, tai ką kalbėti apie kitų mokymą. Ojauni žmonės (gimnazistai)ir net vaikai(pradinukai) tai labai gerai jaučia.
Ką galvoti tėvam paskaičius rašlevas apie tai, jog mokytojų darbo nereikia vertinti – gal pradėti patiems mokyti savo vaokus?

Svarstytinas. O kaip tu manai? Thumb up 4 Thumb down 6

Atsakyti

Ir dar 2012 spalio 26d., 10:4088.119.253.65
Mano vaiko nenorėjo prileisti prie chemijos egzamino. Šiaip ne taip išprašėme, kad leistų – susimylėjo. Pasirodo išlaikė. Ir gerai išlaikė . Šiandien studijuoja. Ką? Tą pačią chehemiją!
Kas tai? Objektyvus žinių vertinimas, o gal asmeninėmis simpatijomis ir antipatijomis grįstas jaunų asmenybių gniuždymas.

Patinkantis. Įvertink komentarą: Thumb up 7 Thumb down 3

Atsakyti

mokytojas 2012 spalio 28d., 19:0578.61.58.217

Sutinku su ,,Geram ir dar geresniam mokytojui” dėl to, kad į mokyklas dirbti vis mažiau ateina žmonių, kurie būtų geri savo dalyko specialistai ir turėtų pedagogo pašaukimą. Tačiau nei prievarta, nei gąsdinimais nepakelsi egzaminų rezultatų, jei jau to bijomasi,( vaikai mokosi gyvenimui, ne tik egzaminams) nepriversi mokytojo dirbti geriau, mylėti jauną žmogų – mokytojas turi būti laisvas – tik vergas nori turėti vergų. Komentare rašiau apie mokytojų darbo PRIEŽIŪRĄ, ne vertinimą. Dėl mokytojų darbo VERTINIMO sutinku, kaip ir kiti svarbūs darbai, jis turi būti ir yra vertinamas: vidinis auditas, išorinis auditas ir t.t. Pirmiausiai tai svarbu dėl paties mokytojo, kad pasitikrintų, tobulėtų.
Tik ar Švietimo skyriaus darbuotojai kompetetingai ir geranoriškai sugebėtų (-a) tai padaryti?

Įvertink komentarą: Thumb up 1 Thumb down 1

Atsakyti

RENATA 2013 sausio 17d., 14:2084.15.118.233

Nenuostabu,švietimas mūsų rajone neturi lyderio ,kuris gintų mokytojų interesus.Norim geresnių sąlygų savo vaikams,deja viskas tik traukiasi.Popamokinių užsiėmimų dėl lėšų trūkumo pasirinkimas menkas,pasirenkamų taipogi menka įvairovė.Mokytojai kiek pajėgia atiduoda save,tik viskam yra ribos,juk mokytojas irgi žmogus ,kuriam reikia gyventi.Na oapie švietimo sk.specialistus manau nėra ką kalbėti jie negebėtų nieko vertinti.nes apart teorijos vargu ar žino kaip vertinti mokytojo darbą.

Įvertink komentarą: Thumb up 1 Thumb down 0

Atsakyti