Šilutės rajono švietimo įstaigų vadovai ketvirtadienio pasitarime Savivaldybėje sužinojo, kad geresnių laikų jiems dar teks palaukti.
Biudžeto ir finansų skyriaus vedėja Janina Valienė pranešė, kad Seimui svarstyti pateiktame kitų metų biudžete Šilutės r. savivaldybei daugiau pinigų nei šiemet nenumatyta, todėl ir rajono švietimo įstaigoms nereikėtų tikėtis didesnio finansavimo – teks toliau gyventi su nesibaigiančiomis skolomis už komunalines paslaugas, kruopščiai skaičiuojant kiekvieną centą.
Pinigų užbaigti pradėtas švietimo įstaigų renovacijas – anot Ūkio skyriaus vedėjo Sigito Šepučio, beveik visos rajono mokyklos pusiau suremontuotos, pusiau apšiltintos, – Savivaldybės biudžete nėra ir artimiausiu metu vargu ar atsiras. Net ir sveikatai pavojingo asbestinio šiferio stogų dangoms senose mokyklose pakeisti nėra iš ko. Todėl, anot S. Šepučio, greičiausiai teks laukti 2014 – 2020 metų finansinio laikotarpio, kai ES paleis naujas finansavimo programas, arba galima kreiptis į Savivaldybės kitų metų biudžetą formuojančią darbo grupę ir pamėginti įtikinti ją, kad numatytų skirti pinigų mokyklų ar vaikų darželių pastatams tvarkyti kitų investicijų sąskaitą.
Tarsi to dar būtų negana, Švietimo ir mokslo ministerija iš Šilutės r. savivaldybės „mokinio krepšelio“ užsimojo ištraukti apie 400 tūkst. litų. Dėl sumažėjusio mokinių skaičiaus.Žodžiu, nieko gero…
Trūksta logikos.
Problemas reikia spręsti iš esmės pvz: išjungti elektrą nuo 21val., neteikti centralizuoto šildymo – po metų kitų demografinių problemų nebeliks.
Ir kur ta valdžia žiūri, o dar ir rinkimai vyksta…
Patinkantis. Įvertink komentarą: 8 2
Ambrozaičiui ir abiem jo pavaduotojams – Vygantui Kamarauskui bei Alvidui Šimelioniui skirtos nemenkos priemokos prie jų pareiginių algų: direktoriui – net 50, o jo pavaduotojams – po 40 proc….
Patinkantis. Įvertink komentarą: 11 2
O kiek pinigų būtų galima sutaupyti, jei mažėjant mokiniams ir didėjant mokytojų galimybėms mokytis Lietuvoje ir užsienyje ir be šių institucijų pagalbos, jas panaikintų ar bent sumažintų specialistų armiją.
Patinkantis. Įvertink komentarą: 26 2
Žinoma, jei buvo sunku pačiam mokytis, tai ką kalbėti apie kitų mokymą. Ojauni žmonės (gimnazistai)ir net vaikai(pradinukai) tai labai gerai jaučia.
Ką galvoti tėvam paskaičius rašlevas apie tai, jog mokytojų darbo nereikia vertinti – gal pradėti patiems mokyti savo vaokus?
Svarstytinas. O kaip tu manai? 4 6
Kas tai? Objektyvus žinių vertinimas, o gal asmeninėmis simpatijomis ir antipatijomis grįstas jaunų asmenybių gniuždymas.
Patinkantis. Įvertink komentarą: 7 3
Sutinku su ,,Geram ir dar geresniam mokytojui” dėl to, kad į mokyklas dirbti vis mažiau ateina žmonių, kurie būtų geri savo dalyko specialistai ir turėtų pedagogo pašaukimą. Tačiau nei prievarta, nei gąsdinimais nepakelsi egzaminų rezultatų, jei jau to bijomasi,( vaikai mokosi gyvenimui, ne tik egzaminams) nepriversi mokytojo dirbti geriau, mylėti jauną žmogų – mokytojas turi būti laisvas – tik vergas nori turėti vergų. Komentare rašiau apie mokytojų darbo PRIEŽIŪRĄ, ne vertinimą. Dėl mokytojų darbo VERTINIMO sutinku, kaip ir kiti svarbūs darbai, jis turi būti ir yra vertinamas: vidinis auditas, išorinis auditas ir t.t. Pirmiausiai tai svarbu dėl paties mokytojo, kad pasitikrintų, tobulėtų.
Tik ar Švietimo skyriaus darbuotojai kompetetingai ir geranoriškai sugebėtų (-a) tai padaryti?
Įvertink komentarą: 1 1
Nenuostabu,švietimas mūsų rajone neturi lyderio ,kuris gintų mokytojų interesus.Norim geresnių sąlygų savo vaikams,deja viskas tik traukiasi.Popamokinių užsiėmimų dėl lėšų trūkumo pasirinkimas menkas,pasirenkamų taipogi menka įvairovė.Mokytojai kiek pajėgia atiduoda save,tik viskam yra ribos,juk mokytojas irgi žmogus ,kuriam reikia gyventi.Na oapie švietimo sk.specialistus manau nėra ką kalbėti jie negebėtų nieko vertinti.nes apart teorijos vargu ar žino kaip vertinti mokytojo darbą.
Įvertink komentarą: 1 0