Sekite m?s? naujienas feisbuke
Drabužiai iš gamtos
                             Saulės ir žemės energetika, UAB "Bera Lt", Lietuvininkų 30, Šilutė, tel. 8 645 42747                             

Konsultacinėje poliklinikoje – skambučių valdymo sistema

Publikuota: 2021 kovo 10 Kategorija: Gyvenimas, Sveikata

www.silutesetazinios.lt archyvo nuotr.www.silutesetazinios.lt archyvo nuotr.

Atsižvelgus į gyventojų nusiskundimus, kad sudėtinga prisiskambinti į registratūrą ir užsiregistruoti gydytojo specialisto konsultacijai, Šilutės ligoninės Konsultacinėje poliklinikoje įdiegta skambučių valdymo sistema.

Šilutės ligoninės duomenų bazių ir tinklo specialistas Mantas Mikilkevičius paaiškina, kad ši sistema gyventojams patogesnė tuo, jog jiems nebereikia rinkti kelis kartus registratūros numerio.

Parama portalui „Šilutės ETA Žinios”, kad išliktų nepriklausomas

Visi pacientai, bandantys prisiskambinti, paskirstomi į virtualią skambučio laukimo eilę. Kai atsilaisvina registratorė, su ja sujungiamas kitas pacientas.

„Anksčiau pacientams prisiskambinti į registratūrą buvo sudėtinga. Kol vienas pacientas kalbėdavo su registratore, kitiems skambinantiems rodydavo užimtą liniją. Tai ir sukeldavo gyventojams nepatogumų renkant numerį iš naujo. Nauja skambučių sistema pacientams patogesnė. Juos pasiekia pagrindinė informacija, jie gali pasirinkti dominančią temą. Pavyzdžiui, registracija, registracijos atšaukimas arba kiti klausimai“, – naujos skambučių valdymo sistemos privalumus pristato M. Mikilkevičius.

Konsultacinės poliklinikos registratorės taip pat patenkintos nauja skambučių valdymo sistema. „Sulaukdavome nusiskundimų, kad ne visiems gyventojams pavyksta prisiskambinti į registratūrą, tačiau dabar džiaugiamės, kad galime suteikti kokybiškesnį aptarnavimą“, – sakė registratorė Jūratė Andrijauskaitė.

Įdiegus skambučių valdymo sistemą, registratorės gali stebėti skambučių srautus, kokiu klausimu kreipiasi pacientai. Svarbu ir tai, kad kiekviena registratorė turi galimybę valdyti praleistus ar atidėtus skambučius. „Pastaruoju metu žmonės aktyviai skambina, turi įvairių klausimų. Dalis pacientų neišlaukia, kol bus sujungtas su registratore, tačiau jau turime galimybę jiems perskambinti, – sakė registratorė Birutė Stabingienė. – Taip pat prašome neprisiskambinusių gyventojų kantrybės ir neatšaukti skambučio, o palaukti, kol jie bus sujungti su registratore. Taip bus išvengta nesusipratimų“.

Konsultacinės poliklinikos registratorės atkreipia gyventojų dėmesį į tai, jog paskambinus į registratūrą paciento sujungti su gydytojo specialisto kabinetu šiuo metu galimybės nėra. Taip pat registratorės prašo pacientų pranešti joms apie neatvykimą pas gydytoją. Tai galima padaryti tuo pačiu išankstinės registracijos telefonu. Tokiu būdu sumažės laukiančiųjų pas gydytojus eilės bei greičiau bus suteikta pagalba jos laukiantiems žmonėms.

Duomenų bazių ir tinklo specialistas paaiškina, kad registratorės gali matyti ir svarbiausius skambučių centro veiklos efektyvumo rodiklius, stebėti neprisiskambinusių statistiką. „Jei pacientai neišlaukia eilės, jų numeris nukeliauja į neprisiskambinusiųjų sąrašą. Tai leidžia matyti, kiek ir kokiems numeriams nepavyko prisiskambinti. Jiems registratorės perskambina“, – sakė M. Mikilkevičius.

Tikimasi, kad naujos priemonės sumažins nesklandumus kreipiantis į Konsultacinės poliklinikos registratūrą.

Artimiausiu metu planuojama atnaujinti ir internetinę pacientų registravimo platformą.

Vasario mėnesį į registratūrą skambino 3800 gyventojų. Vidutiniškai į paciento skambutį atsakoma per 29 sekundes.

www.silutesligonine.lt inf.

1 skaitytojų komentaras
Liepa 2021 kovo 11d., 17:2778.60.193.20

Kam pora darbo vietų duotu ir pasibaigtu,bet ne.

Įvertink komentarą: Thumb up 0 Thumb down 2

Atsakyti

Rašyti komentarą