Sekite mūsų naujienas feisbuke
Drabužiai iš gamtos
                             Saulės ir žemės energetika, UAB "Bera Lt", Lietuvininkų 30, Šilutė, tel. 8 645 42747                             

SEO paslaugos – puiki skaitmeninio marketingo strategija

Publikuota: 2020 rugsėjo 21 Kategorija: Paslaugos, Reklama, Verslas

Prieš dešimtį metų skaitmeninėje rinkodaroje labai išpopuliarėjo Google Ads reklama. Nieko keisto, nes tai kanalas, kuriame galima aiškiai ir suprantamai sekti atgalinį reklamos ryšį, mokėti tik už paspaudimus, reklamuojant ne tik didinti pardavimus, bet ir žinomumą.

SEO paslaugos išpopuliarėjo kiek vėliau. Greičiausiai dėl savo sudėtingumo, reikalingų bent jau minimalų programavimo ir informacinių technologijų žinių.

Parama portalui „Šilutės ETA Žinios”, kad išliktų nepriklausomas

Dalis verslų pradėjo naudotis SEO paslaugomis dar prieš joms išpopuliarėjant ir tokiu būdu nusipirko bilietą į laimingą traukinį. Jie turi svarų konkurencinį pranašumą prieš kitas svetaines internetinio marketingo srityje.

Šiuo metu SEO srityje konkurencija kai kuriose veiklose yra aukšta, dėl to išsikelti savo svetainės pozicijas yra sunku ir užtrunka ilgesnį laiką. Ir tai padaryti be profesionalaus specialisto pagalbos yra labai nelengva. Bet daugelis įmonių investuoja į SEO paslaugas ir kyla natūralus klausimas – kodėl?

SEO, arba tiksliau, lankytojų į svetainę srautas, kuris ateina iš natūralios paieškos (ne reklaminių skelbimų), yra labai kokybiškas ir duoda nemažai papildomų pardavimų. Dauguma interneto lankytojų pasitiki svetainėmis, kurios yra rodomos Google paieškos pirmame puslapyje. Tokios svetainės yra asocijuojamos su patikimumu, skaidrumu, geru prekių kokybės ir kainos santykiu, sąžiningumu, populiarumu. Statistiniai duomens rodo, kad dauguma lankytojų žymiai dažniau spaudžia ant pirmame puslapyje esančių rezultatų, nei tolimesniuose puslapiuose esančių.

Kai kuriems verslams Google organinės paieškos atvestas srautas sudaro pusę ar net daugiau visų pardavimų. Tai nekeista, nes į Google žmonės ateina tada kai jiems reikalinga konkreti prekė, paslauga ir jie ieško kur galėtų tai įsigyti. Tai nereiškia kad kitos reklamos formos yra blogos. Reikia suprasti skirtumą – dauguma reklamos kanalų kuria reklamuojamai prekės ar paslaugos poreikį, sužadina smalsumą, informuoja apie pasiūlymus, akcijas, didina prekinio ženklo žinomumą. Bet jos nebūtinai yra rodomos tuo metu, kai žmogui reikalinga ši informacija. Kalbant apie SEO paslaugas, yra priešingai – žmogus ieško svetainių būtent tada, kai jam reikalinga prekė ir jis nori ją įsigyti. Klausimas, iš kur tas potencialus klientas įsigys prekę – iš jūsų ar iš jūsų konkurentų.

.

.

Užsakymo Nr. 200921/1

Rašyti komentarą