Ministras Pirmininkas Saulius Skvernelis lankėsi Rusnėje ir apžiūrėjo estakados statybvietę, susipažino su vykdomais darbais.
Rusnės estakados statybos darbai vyksta pagal planą. Pastačius estakadą, vienintelė sala Lietuvoje – Rusnė – bus pasiekiama aplinkkeliais. Vykdant statybas numatyta sutvarkyti kelio Šilutė-Rusnė penkių kilometrų ruožą, šalia jo įrengti pėsčiųjų ir dviračių taką. 750 metrų ilgio estakada ves per potvynių užliejamą Nemuno žemupį.
Parama portalui „Šilutės ETA Žinios”, kad išliktų nepriklausomas
„Daug kas sakė, kad tai – ekonomiškai nenaudingas projektas, tačiau mūsų sprendimą lėmė žmonių poreikiai ir jų gyvenimo kokybė. Netrukus iškilsianti Rusnės estakada taps patogesnio, saugesnio, kokybiškesnio gyvenimo simboliu“,- teigė premjeras.
Perkėlimai per užliejamą kelio ruožą kiekvieno potvynio metu valstybės biudžetui kainuodavo po 200 tūkst. eurų ir daugiau. Šiai statybai Vyriausybės nutarimu patvirtintoje 2018 metų Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo lėšų naudojimo sąmatoje numatyta 10 mln. eurų, darbus ketinama baigti jau gegužę.
Skvernelis paskelbė savo sprendimą dėl Prezidento rinkimų
Susitikime su Rusnės bendruomene premjeras aptarė svarbius vietos gyventojams klausimus. Visų pirma, S.Skvernelis pabrėžė, kad pastačius estakadą potvynis niekur nedings, kalbėta apie upių ir polderių sistemos priežiūrą: užneštomis ir daug metų nevalytomis upėmis nenuteka perteklinis vanduo, užleisti kanalai ir polderiai neatlieka savo hidrotechninių funkcijų. Upių nepriežiūra paralyžiuoja vandens turizmą, žvejybą. Akcentuota, kad rengiant potvynių rizikos valdymo planą, nustatyta, kad didžiausias pavojus kyla Šilutės ir Rusnės miestams.
Rusnės salos teritorijų, kurioms potvyniai kelia didžiausią pavojų, apsaugai numatytos struktūrinės priemonės – naujų pylimų įrengimas, esamų pylimų aukštinimas. Taip pat Rusnės salos teritorijoje potvynių rizikos mažinimui numatomos prevencinės, pasirengimo potvyniams ir atstatymo priemonės. Priemonių, skirtų potvynių pavojui mažinti, įgyvendinimui Šilutės rajone skirta apie 9 mln. eurų.
Susitikimo metu aptartas Rusnės turizmui ir verslui vystyti būtinas priėjimas prie Kuršių marių. Šiuo metu visa Rusnės salos pakrantė yra rezervatas, kai tuo tarpu Ventės, Kintų, Drevernos, Svencelės pakrantės yra atviros rekreacijai ir verslui. Pagrindinė problema – išplaukimas į marias Pakalnės upe, todėl Vyriausybė laukia Šilutės miesto savivaldybės suderintų visų reikiamų dokumentų, kad minima upė yra tinkama navigacijai.
Taip pat aptarti Uostadvario apžvalgos bokšto, Rusnės Kultūros namų statybų, likviduojamų Rusnės tvenkinių klausimai. Didelis dėmesys skirtas pagerėjusiai pasienio būklei, Šilutės Pamario pagrindinės mokyklos Rusnės progimnazijos skyriui.
lrv.lt inf.
Patinkantis. Įvertink komentarą: 22 0
O, rūmas estakados, tai ne Biržiokų pilis kokia. Čia apščių apačių rezidentas ir tur pradėt dabar nuo apačių apačiausių. Kas galėtų paneigti, kad pirmiau dorės lokomotyvo luoto drezinoje upe žemyn paleistas žemumų ministeris išmatino ir įvertino perspektyviausius salos sėklius, užmaurusius tvenkinius, ir kitas neįmanomas kavernas žemiau Marių lygio.
Įverčiai nenuvylė – regimai žemiau ekonamo Nausėdos prieplaukos reginio už duobės Aukštadvario akivaro ir juolab jau itin giriamai girdimos girios Šimonių kur palei Ozą ošia. (Anų šonai po Voveraitės sermėga styro 2 viename ir abu vienodai menki pasirodo).
O ši dienelė, lyg netyčia, prielanki prisitaikėlė – nedalios debesys žemiau Nemuno ritosi.
Ir ne be suprasi, prieš estafete, ar po, estakados istorija vyniojas, į Velykų bobą virsdama.
Įvertink komentarą: 1 3
Patinkantis. Įvertink komentarą: 7 2
Svarstytinas. O kaip tu manai? 6 6
Estakada- griozdas sužalojo pajųrį. Štai ką reiškia projektas be hidraulinių skaičiavimų. Kodėl šiais metais neapsemtas kelias? Už tuos be reikalo pagrotus nuo nenrusniškių eurus kaltininkai turi atsakyti.
Įvertink komentarą: 3 0
Patinkantis. Įvertink komentarą: 4 0